10 November 2013

Mercedes-Benz Fashion Week

Gecikmiş bir Mercedes-Benz Fashion Week postunu sizinle paylaşmak istiyorum.Daha önceden de bahsettiğim gibi ablamın düğünü dolaysıyla bir süre postlarıma ve tasarımlarıma kısa bir ara vermek zorunda kaldım yoğunluk nedeniyle.Ama bugünden itibaren yeni koleksiyon çalışmalarına başlmış bulunuorum ve birbirinden harika süprizlerle karşınızda olmayı hedefliyorum.Böylelikle yarıda kalan postlarıma da devam edebilceğim.
Bildiğiniz üzere ülkemizde gerçekleşen Mercedes-Benz sponsorluğundaki moda haftası birbirinden renkli karelerle karşımızda oldu.Bu sene ilk defa katılma şansı yakaladığım bu etkinlikte harika bir gün geçirdim.İlk olarak moda haftasına katılan tüm tasarımcıları tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyorum.Daha önceki postumda da bahsetiğim gibi bu harika güne kendi tasarımlarımla katılacağımdan bahsetmiştim.Takılarıma ilgi büyüktü ve yeni sipariş ve fotoğralarla geri döndüm.Sizlere o gün ile ilgili kareler paylaşmak istiyorum.Yonca design i takip etmeye devam edin.
Daha fazlası için İNSTAGRAM ve TWİTTER den takip edebilirsiniz!

   














Moda Sokak ekibine fotoğraf için çok teşekkürler.

No comments:

Post a Comment