29 June 2015

MESSY HAİR

       Ne demişler uğraşmadan çabalamadan yapılan saçlar saatlerini veripte istediğiniz gibi olmayan saçlara taş çıkartır.Bende bugün sıcaktan bunalıp hiç uğraşmadan aynaya bakmadan yaptığım topuzu bir kaç saat sonra çözdüğümde aynada kendime imrenerek baktım.Meşhur 'messy hair' modelline uğraşmadan kavuştum.Hemen dalgaların kalıcılığını sağlamak için en çok sevdiğim ürün olan Toni&Guy 'Sea Salt Texturising Sprayi' kullanarak hafif dalgalarıma hem kalıcılık sağladım hem de doğallığını koruyarak belirginleştirdim.Bir daha aynı saç modelini elde edebilirmiyim bilmiyorum ama; bugün saçımla çok mutluydum.

 
      Neden Toni&Guy Sea Salt Texturising Sprey?
Çünkü , saçlarım çok ince yapılı ve dolgun olmadığından kuru yada ıslak saçıma maşa kullanmadan doğal haliyle bu ürünü kullandığımda tam olarak denizden çıkıp güneşte kuruyan etkiyi yüzde yüz vermese de oldukça başarılı ve dediğim gibi ince telli ve düz saçım olduğundan fazla çaba harcamadan öcellikle bu yaz aylarında ürünü sıkıp evden çıkıyorum.Üründen fazlasıyla memnunum ve benim gibi saçı çabuk bozulan ince yapılı sönük saçlara sahipseniz  spreyi kesinlikle tavsiye ederim.Saçınızı örüp bir kaç saat bekleterek öncesinde veya sonrasında da bu ürünü kullanabilirsiniz.

Detaylı bilgi ve kullanım fikirleri için: www.sacintarzi.com adresini ziyaret etmenizi öneririm.

No comments:

Post a Comment