13 December 2015

PREVİOUS WEEK



Yoğun geçen bir hafta da neler yapıldı neler giyildi hepsi kısa bir özetle bu blog yazsında yer verdim.Yorucu ve soğuk bir haftanın sonunda pazar gününü keyifli bir sabah kahvaltısından sonra evde geçirmeye karar verdim.


Bu hafta benim için lansmanlarla geçen yoğun ama keyifli bir hafta oldu.Saat & Saat in düzenlediği "Guess Connect" markasının tanıtımına giderek modanın ve teknolojinin nasıl bir saatte birleştiğini görme fırsatım oldu.Havaların da çok soğuk olmasından dolayı lansanman ve toplantılara kat kat giyinip dışarıda mümkün olduğu kadar az vakit geçirmeye çalışarak,iç mekanlarda bol bol sıcak bir şeyler içerek soğuktan korumaya çalıştım.
H&M  tasarım ekibi tarafından özel olarak tasarlanan  H&M Studio S/S 2016 kapsül koleksiyonu bu sefer Soho House The Apartment de davetlilere sunuldu.Koleksiyonlarını her zaman showroom da sunan H&M bu sefer bizleri şaşırtarak Soho House The Apartment ın bir odasında koleksiyonunu sunması herkes gibi beni de çok şaşırttı.Bununla ilgili yazı bu hafta blogta yerini ayrıyeten alacak.Haftanın son lansamanı, Munich marka spor ayakkabının Karaköy de düzenlediği yılbaşı yemeği ile sonlandı.
Hafta boyunca havanın soğuk olmasından dolayı kalın kazaklar ve uzun paltolar giymeyi tercih ettim.
Tüm detayları instagram @ yoncaerguner yada snapchat @ yoncaerguner den takip edebilirsiniz.

Herkese mutlu haftalar..



Rosfield Watch (here) /  Palindrome Lingerie (here) / Zara Leather Jacket (similar here) /                                                                            
                                                      Axel Arigato Sneakers (here)

2 comments:

  1. Perfect details, babe

    xx Sarah-Allegra
    http://www.fashionequalsscience.com

    ReplyDelete
  2. Thank you so much babe! xx

    ReplyDelete