29 March 2016

COZY KNIT

Uzun süredir beni takip edenler bilirler kazakları ne kadar sevdiğimi.Kış geldi mi benim kazaklar da ortaya çıkar.




En son keşfim olan The Sept markasının bu kazağı benim en son favorim oldu.Hem sıcak tutuyor hem yumuşacık hemde rengi tam istediğim gibi.Gri renk kazağı her tarz parçalarınız ile kombinliyebilirsiniz. Ben tabi ki tercihimi siyah renk bir pantolonda kullandım.
Biraz renk katmak için aksesuarlarımı altın renkten yana kullandım. Cluse marka saatim favorilerimden biri olduğundan neredeyse hiç çıkarmıyorum.En yeni bilekliğim olan Gramerci Design ın bilekliği ise saatimle çok uyumlu oldu. Bilekliğim de bulunan taşlardan dolayı Jane koenig markası olan taşlı yüzüğümü seçtim.










ENG: Those who follow me for a long time knows how much i love sweaters.This cozy sweater is my lastets  discovery from the brand Thesept. It's keep me warm and the color is perfect.This knit is ideal for match with all pieces.Of course i combine with a black trousers.I use my accessories to add some color to gold.My Cluse Watch is one of my favorites.My new Bracelet from Grammercidesign is very consitent with my watch.



                                                                              Wearing;

The Sept Cashmere Wool Sweater (here) , Gramerci Design Bracelet (here) , Cluse Watch (here)

                                                                 
Ayakkabiv Boots (here) 

No comments:

Post a Comment