12 July 2016

BOHO

Bir kaç süredir yeni postlar yazamadım çünkü geçen hafta ilk kez Teyze olma sevincini yaşadım.Bebeğin gelmesine yakın koşturmalar sayesinde bilgisayarımın başına geçip yeni yazı yazamadım bu nedenle.Arayı daha fazla açmak istemediğim için sonunda fırsat buldum.



Soho girl markası dantelli elbise bu aralar favorim olduğundan yazımı bu kombin ile başlamak istedim.
Elbiselerdeki dantel detaylara her zaman bayılmışımdır. Soho Girl marka bu elbiseyi ilk gördüğümde hayram kaldım.Elbiseyi kemer ve bot ile tamamlayarak boho bir görünüme taşıdım.
Havaların henüz daha serin olduğu bir günde giydiğimden denim ceket ile giyerek daha çok şehir havası vermek istedim.

ENG: A few times i could not write new post,because last week i became for the first time aunt.I had a busy time and i don't had the opportunity to write.Now,it's time to work.

I want to writing with my favorite dress from Soho Girl.I love lace details on the dress,and this Mathilda dress looks amazing.











                                                                        Wearing;

          Soho Girl Mathilda Maxi Dress (here)  Daniel Wellington Classic Durhan Watch (here

                                                          The  Ordinary Cuff (here)

1 comment:

  1. พีจี กับเว็บที่ให้บริการ pg slot ฝากถอนไม่มีขั้นต่ำ ดีอย่างไร ทุกวันนี้ การเดิมพันเกมสล็อตออนไลน์ นับว่าเป็นที่นิยมมากๆ เลยทีเดียว เพราะเป็นการให้บริการที่นักพนันหลายคน ให้ความ

    ReplyDelete