23 July 2015

BLACK DRESS

Herkesin mutlaka dolabinda bulundurması gereken parçalardan biri tartışmasız "Siyah Elbise" dir.Benimde Fresh Company adlı markadan edindiğim bu elbise gardırobumda yerini aldı.Sayısız siyah elbiselerim olsada siyah elbiselerden vazgeçemiyorum.Bu sicak yaz günlerinde siyah elbisemi sık sık üstümde göreceğinizden emin olabilirsiniz.
Fresh Company nin bu sade, kısa olmayan ve ince kumaşa sahip elbisesinden çok memnun kaldım.Sizde bana hak verirsiniz ki ülkemiz yaz aylarında nemden ve sicaktan  dolayı bu şehir hayatında üstüne yıpışmayan,rahat ve çok fazla kısa olmayan bir şeyler ile kendini rahat hissetmek ister.Bende tam bu özeliklere sahip elbiseyi buldum ve farklı kombinlerle yaz boyunca sık sık giyeceğim.







Hafta içinde koşuşturmalarım bol olduğundan beyaz spor ayakkabılarımla kombinleyerek minimal bir görüntü yarattım.Akesuar olarak ta yüzük ve bileklik ile sadeliğimi yinede korumayı başardım.




Hafta sonunda ise elbisenin altına yine Fresh Company ye ait siyah, tabanı beyaz olan sandeletlerimle kombinleyerek hafta içine oranla daha sakin geçen pazar günümde siyah elbisemi seçtim.



Fresh Company markası Avrupa ve Anadolu yakasında iki mağzasını açarak zengin çeşidiyle her tarza uygun bir şeyler arayanlar için birebir.

Herkese mutlu günler.

No comments:

Post a Comment