29 July 2015

DENİM DRESS

Hiç bir zaman modası geçmeyecek,her sezonda yerini kalıcı olarak kanıtlamış bazı parçalar vardır.Bu parçalardan biri de hiç şüphesiz "Denim Elbiselerdir".Bir sezon onları göremesekte ertesi sezon mutlaka ben buradayım diyerek kendilerini hatırlatırlar.Gerçi denim olan her şey kalıcı değilmidir zaten.Şu ana kadar edinmediğim denim elbiselerden bende sonunda "Fresh Company" markası sayesinde edindim ve çokta iyi yaptığımı düşünüyorum.Bildiğimiz o kalın kot kumaşlarından olmayan bu elbise gayet ince kumaşa sahip ve özellikle bu sicak günlerde benim favori ürünlerimden biri oldu.
Elbiseyi asla vazgeçmeyi düşünmediğim beyaz spor ayakkabılarımla kombinledim,ama elbiseyi şu sıralar moda olan ipli sandaletlerimle de kombinledim.




 
 







 
 
 
Elbise : Fresh Companyy (ss15)

No comments:

Post a Comment