30 November 2015

H&M X BALMAİN

Dün H&M in  showroomun da gerçekleşen H&M X BALMAİN lansmanına davetliydim.Koleksiyon gerçekten mühtiş ve şimdiden bir kaç parçayı listeme ekledim,tabi en önemlisi tükenmeden almayı başarabilirsem.




Koleksiyonun çeşitliliği ve her tarza hitap
 etmesi beni mutlu etti.Biraz spor parçalar biraz şık parçalar ile koleksiyonu zengin tutmuşlar.Herkesin kendine göre bir şey bulacağından eminim.
Herkes gibi bende Balmainin o meşhur tasarımı olan ceketine hayran kaldım ve denemeden edemedim.Ceket işlemelerden oluştuğundan oldukca ağırdı,ama o ağırlığı taşımaya değer bir parça olmuş gerçekten.

Blazer ceketleri hem günlük kullanabilceğiniz hem de özel günlerde kullanabilceğiniz parçalardan oluşuyor.Düz renk ve sade blazer veya işlemeli ve iddalı blazerler dikkat çekiyor.



Elbiseler oldukça  iddalı,renk ve tasarımı ile beni hayran bıraktı.




Montları ise sizi kışın sıcak tutacak cinsten.

Aksesuarları oldukca iddalı ve alınmaya değer.





Erkek koleksiyonun sade oluşu benim çok hoşuma gitti.Abartıdan uzak ama yinede kalitesi ve tasarımı ile başarılı.Erkek koleksiyonlarındaki deri ceket ve palto benim favorilerim oldu ve eğer şansım olursa almayı kesinlikle düşünüyorum.Erkek aksesuarları yine sade ve günlük kullanımlar için çok uygun.







Sizde h&m X Bailmain koleksiyonundan bir kaç parça almayı düşünüyorsanız 5 Kasım seçili h&m mağzalarına tükenmeden uğramanızı öneriyorum,çünkü koleksiyon bir kaç dakikada tükeniyor maalesef.






No comments:

Post a Comment