17 November 2015

NOVEMBER WISHLIST



Bu postum da sizler için kasım ayı favorilerimi seçtim. Ben bir kısmını çoktan alıp gardırobumda yerlerini aldılar.Siz de bu postu okuduktan sonra aralarından beğendiklerini almak için acele edin çünkü seçtiklerim şu sıralar çok trend ve hızla tükeniyorlar.
Uzun süredir aradığım ve bulamadığım Balensiz dantel sutyeni bize çok yakın bir H&M mağazasında görür görmez hemen aldım. Daha önceden görüp almadığım bu sutyeni sonradan hiç bir yerde bulamamış ve neredeyse tüm h&m mağazalarını talan etmiştim. Siz siz olun benim gibi beğenip te sonra alırım dediğiniz bir şeyi sonraya bırakmayın.
http://www.hm.com/tr/product/30998?article=30998-B


Geçen sezon farklı bir markada çok trend olan camel rengi uzun paltoyu bu sezon da Zara mağazalarında bulabilirsiniz. Geçen sezon çok arayıp ta bedenimi  bulamadığım bu tarz paltoyu Zara da gördüğüme çok sevindim, çünkü tüm kışlık ceketlerimi Zar' dan almayı tercih ettiğimden burada bulmak şans oldu.


http://www.zara.com/tr/en/woman/outerwear/view-all/hand-made-coat-c733882p2810628.html


Bu aralar bir çok çantada asılı olan ponponlar tabi ki gözümden kaçmadı. Bir çok farklı renklerde mevcut olan ponponları internette keşfettim.İnternette farklı markalarda satışı mevcut olan bu çanta aksesuarını Zara mağazasında geçenlerde buldum. Almak isteyenler acele etsin çünkü bu şirin şeyler çoktan moda oldu bile.





Şu sıralar bir çok mağaza da karşımıza çıkan kalın örgü pantolonlara bayıldım  ve kasım ayı favorilerime eklemeden edemedim. Alt ve üst takım halinde satın alabileceğiniz bu örgü takımları sadece evde değil dışarıda da giyebilirsiniz.





Eğer hala Adidas marka Super Star model spor ayakkabılarından almadıysanız hala geç kalmış değilsiniz. Adidas'ın klasikleşmiş bir modeli olduğundan, dolabınızda olmalı.





No comments:

Post a Comment