11 January 2016

WINTER DAYS

Yeni yıl telaşı derken,yeni yıl sonrası yorgunluğu derken bir süre blog yazılarımı ihmal ettiğimin farkındayım Havaların da soğuk olmasından dolayı outfit postları için çekim gerçekleştiremedik.
Yeni yıl ile birlikte kaldığımız yerden son hız devam diyoruz.





Bir kaç sezondur hepimizin vazgeçilmezi olan oversized kazaklarını her tarz ile kombinlemesini çok seviyorum.Bu sefer boğazlı gri kazağımı herkesin sorduğu siyah Public desire  markalı botlarım ile tamamladım. Oversized kazakları skinny jean ve bu tarz botlar ile kullanmasını çok sevdiğimden sizlerle de paylaşmak istedim.


Botlarım hakkında kısa bir bilgi vermek isterim. Public desire bir İngiliz markasıdır ve online olarak alışveriş yapma imkanı sunuyor.Koleksiyonu çok geniş ve her tarza hitap ediyor.Aynı zamanda uygun fiyatlı ve kaliteli oluşu bence büyük bir artı.Bendeki botu son derece rahat ve kullanışlı.Sade oluşu beni çeken kısmı oldu,çünkü bildiğiniz gibi abartısız,sade,basit olan her şey benim için en önemli şeydir.Bende bu modeli görünce kaçırmak istemedim.Ayakkabının tabanı kalındır.Zaten son bir kaç yıldır kışlık ayakkabılarım da sadece kalın taban almaya dikkat ediyorum.










Wearing,


                        Zara Knit ( similar here) , Park Bravo Coat ( similar here) , Mavi Jeans ( here)
         
        Public Desire Boots ( here) , Daniel Wellington Watch (here) , Stradivarius Bag (similar here)

4 comments:

  1. Takipçileriniz için çok yararlı bilgiler… Değerli paylaşımlarınızı yakından takip ediyoruz. İçtenliklerimizle / http://www.BloggerAjans.com

    ReplyDelete
  2. Merhaba, botunuz çok şık. Ben de public desire'dan bir iki sipariş vermeye karar verdim fakat ayakkabıların kalıpları konusunda tereddütlüyüm. Siz tam numaranızı mı sipariş ettiniz yoksa kalıplar daha dar ya da geniş mi?

    ReplyDelete
  3. kargo ücreti ve suresi hakkında bilgi verebilir misiniz acaba

    ReplyDelete
  4. kargo ücreti ve suresi hakkında bilgi verebilir misiniz acaba

    ReplyDelete