20 February 2016

OVER KNEE BOOTS

Oldum olası uzun çizmelerden hep uzak durmuşum ve almamakta inat etmişimdir,ama bu yeni çıkan 'Over Knee Boots' lar ne yalan söyleyeyim ki daha fazla direnmeme engel oldu ve bende bir tane edindim.





Ben bu çizmeleri biraz farklı kominleyip daha sade bir görüntü yaratıp her gün giyebileceğiniz bir tarzda kullanmayı daha çok sevdim.
Daha önce de Public Desire markası ayakkabılar hakkında yazdığım gibi bunlar da son derece rahat ve kaliteliler.
Daha önceleri İnternet alışverişinde ayakkabı almaktan hep korkardım,ama yorumları beden açıklamalarını iyi okuduğunuzda ve sizin de benim gibi buçuklu bir ayağınız varsa bir numara büyük almanız sizi geri iade den kurtaracağı gibi online ayakkabı alışveriş fobinizi de yenmenize yardımcı olacaktır.













Minimal tarzı sadece kıyafetlerim de değil aksesuarlarım'da da kullanmasını seviyorum. Fawnxfern marka takılarım da her gün kullanabileceğiniz bir tarz dalar.



                                                                           Wearing;


                   Public Desire Over knee boots ( here) , Fawnxfern Ring & Bracelet (here) ,                    

             Mavi Alissa Jeans (here) , Mango Knit ( similar here) , Stradivarius Bag (similar here)



1 comment:

  1. You look gorgeous babe <4
    I really need those boots in my life!!!
    /Cecilie

    WWW.BYKROG.DK

    ReplyDelete