10 August 2015

A SIMPLE START TO THE WEEK

     Bütün haftanın yorgunluğu iki günde bazen atılır bazen ise yeni haftaya daha yorgun başlanır.
Haftasonunu en az hafta içi kadar yoğun geçirenler için haftaya daha kolay ve rahat başlamak isteyenler için bu kombin tam size göre.
Düz beyaz bir Gömlek ve altına giyeceğiniz siyah renk bir jean veya kumaş ile kendinizi hem rahat hissedeceksiniz hem gününüzü daha rahat geçirmenize yardımcı olacaktır.
    Ayakkabı olarak ben tercihimi beyaz spor ayakkabıdan yana kullandım ama siz gideceğiniz yere göre ayakkabı seçebilirsiniz.Yaz olmasına rağmen ben spor ayakkabılar ile rahatlığımı koruyorum.






Çanta olarak kıyafetletime uyumlu olması için siyah kullandım.Büyük boy çantalat her zaman en sevdiklerim bu sayede her şey çantaya sığıyor.


Beyaz Gömlek & Siyah Jean & Çanta : Fresh Company (ss15)

1 comment:

  1. süper..
    http://zoomlabakalim.blogspot.com.tr/ :)

    ReplyDelete